måndag 6 mars 2017

Matsedel v 10

Sportlovet är över och nu är det ungefär en månad till påsk och sen räknar vi ner till midsommar. Det är faktiskt bara tre månader kvar till sommaren! Vi är inne i mars och även om det kom en massa onödig snö, så känns det ändå som vi är på rätt väg. Nu ska iaf mina kilon bort!

Jag kämpar på med träning och försöker fylla i min checklista när jag äter. Vissa dagar går det bra, andra gånger går det åt skogen. Att fylla i alltså - inte själva ätandet. Jag äter faktiskt väldigt bra just nu. Det blir några hekton ner och något hekto upp, med minus i slutänden.

Jag ser fram emot middagarna den här veckan. Det mesta är lättlagat med få SP. Sånt gillar vi!

Måndag: Pasta med quornstroganoff 3 SP plus pasta
Tisdag: Krabb och räkgratäng 8 SP
Onsdag: Zucchinipasta med tomatsås 1 SP!
Torsdag: Kyckling i ugn med färskoströra 7 SP
Fredag: Frittata med fetaost 6SP
Lördag: Taco med hemlagad tacokrydda noll SP!
Söndag: Lasagne 9 SP

Mellomys: krämig bananglass 0 SP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: