måndag 30 januari 2017

Matsedel v 5

Så var januari också slut! Det var ju nyss nyår! Januaris slut innebär att jag blir ett år äldre, imorrn fyller jag 47. Men jag firades redan förra helgen, tillsammans med Martin som fyllde år under semestern. I fredags fyllde min mamma och i lördags yngste sonen. NU ÄR DET KLART! Årets födelsedagsrace är över och var ändå förhållandevis lugnt...

Så nu styr vi upp maten lite igen. Veckans meny ser ut så här:

Måndag: Spagetti med kasslersås 5 SP (6PP) plus pasta
Tisdag: Krabb- och räkgratäng 8 SP
Onsdag: Vitkålsgratäng med ev sojakorv 14 SP för hela gratängen
Torsdag: Kyckling i ugn med färskost 7 SP
Fredag: Färsspett med raita fr 6 SP plus ris
Lördag: Taco med hemmagjord tacokrydda 0 SP!
Söndag: Lasagne med keso 12 SP (11PP)

Många goda favoriter där!!!
Ge er en fin vecka nu, så räknar vi med minus på vågen  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: