lördag 22 oktober 2016

Mjuk och len som en barnrumpa!

Jag är inte särskilt noggrann med min hy och bryr mej inte så mycket om vad som står på paketet jag använder. Jag tar lixom det som står närmast och som finns hemma...

Men nu har jag faktiskt fått några favoriter och nu vill jag extra mycket poängtera att detta inlägg INTE är sponsrat!!! Det är mina egna ord som jag inte får ett öre för att uttrycka! Glasklart?!

Jag måste nämligen pusha för två märken som numera bara måste finnas hemma och det är Rapsodine och YR (Yvonne Ryding). Båda svenska märken och det känns ju extra bra förstås. Dessutom använder de bara naturliga ingredienser och det är ju ett extra stort plus!

Just nu är alla mina YR-produkter slut så de kan ni inte få en bild på, men det talar väl för att grejerna används och att jag gillar dem. Särskilt dagkrämen och deon är min favoriter, de kladdar inte utan går in i huden direkt och har en svag härlig doft som man bara förnimmer. Testa deon om ni har problem att hitta en bra sån!

Rapsodine har jag däremot hemma och en bild på, jag använde dem för bara några minuter sedan och det var då jag insåg att jag måste sprida dessa gosaker! Jag tror att jag har testat de flesta av deras produkter... men är inte säker. Det var hudlotionen som fick mej att fastna, sockerskrubben som fick mej frälst! Sockerpastan skrubbar rent ordentligt och efteråt återfuktar den så hela kroppen är len som en barnrumpa. Även Rapsodines produkter har en svag doft som man knappt ens märker och det är ju perfekt för mej som reagerar på det mesta som doftar.

Sockerpastan har jag fortfarande hyfsat mycket kvar av, men allt annat börjar ta slut. Så jag får nog göra ett ryck och ta hem lite. Och det tycker jag faktiskt att ni också ska göra  - det här är bra grejer!!! Både YR och Rapsodine måste finnas i badrumsskåpet from nu! Det enda jag saknar nu är ett riktigt härlig badskum, ett som löddrar massor och doftar lite vanilj.

Det här är alltså mina favoriter, vilka är era?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: